از این نویسنده

  • در دوره دیجیتال امروزی، حوزه روابط عمومی از یک رسانه سنتی به حوزه‌ای پیچیده‌تر و پویاتر تبدیل شده است. با ظهور رسانه‌های اجتماعی و دیگر بسترهای دیجیتال، متخصصان حوزه روابط عمومی باید خود را با روش‌های نوین ارتباطات سازگار کنند تا همسو با مخاطبان هدف خود باشند. اینجاست که کاربرد روابط عمومی دیجیتال مشخص می‌شود.

  • اینطور به نظر می‌رسد با محبوبیت راه‌های ارتباطی جدید، حوزه روابط عمومی تضعیف شده است. البته این نوع تغییر نگرش در یک حرفه را می‌توان از سوی رسانه‌ها دید.

پربازدیدترین‌ها