مدیر عامل شرکت پست خبر داد:        
      
            هشت طرح ماندگار از برنامههای بلند مدت شرکت پست
                  
            
            مدیرعامل شرکت پست با بیان این که پست سنتی جوابگوی نیازهای جامعه نیست، از تدوین و ارایه هشت طرح ماندگار برای آینده پست در برنامه بلندمدت به منظور جایگزینی خدمات فیزیکی و سنتی با خدمات جدید الکترونیکی دارای ارزش افزوده خبر داد.          
                
      
     
                    
                            به گزارش «اقتصادنیوز» در جلسه شورای اداری پست استان اصفهان، مهری ضمن تقدیر از مجموعه کارکنان پست استان اصفهان به تشریح وضعیت یک ساله اخیر شبکه پستی و مشکلات موجود در بدو ورود خود به شرکت و همچنین اقدامات انجام شده در جهت بهبود وضعیت شرکت نظیر راه اندازی سرویس های جدید دارای ارزش افزوده پرداخت.
وی با اشاره به تغییر وضعیت خدمات پستی کشورها به حالت سه بعدی فیزیکی، الکترونیکی و مالی بر لزوم ایجاد سرویسهای جدید، کشف بازارهای نوین و جبران عقب ماندگیهای موجود وافزایش دانش علمی تاکید کرد.
مهری همچنین خواستار جهت گیری سرمایه گذاریهای شرکت به سمت تقویت فرایندهای پستی از جمله توزیع و قبول و برنامه ریزی در جهت ارتقای سطح کیفی تجهیزات پستی این فرایندها شد.
مدیرعامل پست اصلاح نیروی انسانی را از مهمترین اقدامات در جهت چابک سازی با توجه به نیاز مجموعه برشمرد و افزود: ادغام برخی ادارات کل و واحدها با شرح وظایف موازی، اصلاح فرایندهای عملکردی، مدیریت هزینههای جاری و استفاده حداکثری از توان مجموعه نیروی انسانی در راستای انجام یک جهش برای رسیدن به جایگاه اصلی پست است.
مهری با بیان این که برنامه های شبکه به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین شده اظهار داشت: افزایش ترافیک و درآمد و ارتقای وضع معیشتی کارکنان با جدیت در این برنامه ها هدف گذاری شده که طبق بررسی های به عمل آمده حاکی از حداقل انحراف با برنامه است.
وی آینده نگری و آینده پژوهی در پست را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: از آن جایی که پست سنتی جوابگوی نیازهای جامعه نمی باشد هشت طرح ماندگار را برای آینده پست در برنامه بلند مدت به منظور جایگزینی خدمات فیزیکی و سنتی با خدمات جدید الکترونیکی دارای ارزش افزوده تدوین و ارایه کرده ایم.
مهری گفت: ارایه سرویس E-POST ،پست لجستیک، بانک های اطلاعاتی، طرح تجزیه و توزیع، طرح تجزیه و مبادلات و ایجاد هاب پستی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، ایجاد سرویسهای جدید مالی، بهینه سازی وضعیت موجود و تجمیع واحدهای ستادی در ساختمان مرکزی پست از جمله این طرحها است.
مدیرعامل پست، توسعه و تقویت بازار را برای بقای شبکه بسیار مهم عنوان کرد و خواستار بررسی و تحقیق در بازارهای هدف به خصوص بانکها و بیمهها شد.
وی کیفیت را نخستین اولویت شبکه برشمرد و اظهار داشت: کیفیت اعتماد و اعتبار می آورد و اعتماد سرمایه پایان ناپذیر است.
مدیرعامل پست گفت: شرکت پست باید با افزایش کیفیت و به کارگیری فناوری های نوین با شرکت های موازی رقابت کند و متناسب با نیازهای مردم و حتی پیش تر از آن خدمات جدید را ارایه کند.
مهری با تاکید بر استفاده از توان بخش خصوصی در ارایه خدمات ادامه داد: شبکه پستی باید با استفاده از امکانات و امتیازات موجود از بخش خصوصی به صورت حساب شده کمک بگیرد .
وی در پایان ضمن توصیه مجدد به تفکر اقتصادی و شرکتی و ارایه خدمات با کیفیت و نگاه بهره ورانه به قراردادها مجموعه پست استان اصفهان را مجموعه ای پویا و پرتلاش خواند و تصریح کرد: بزرگ بیندیشیم تا با ایجاد بسترهای مناسب به منظور انجام ماموریت های جدید بتوانیم به یک شرکت بالنده تبدیل شویم.
سیستانی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان نیز ضمن تشریح مزایای استفاده از خدمات پستی، پست را نهادی کارآمد و اثر بخش برای جامعه در جهت کاهش سفرهای شهری وکاهش آلودگی هوا دانست و اظهار امیدواری کرد: پست اصفهان بتواند با ارایه خدمات جدید در راستای تامین رفاه حال همشهریان گام بردارد.
        
                  
               
       
			
			 
			
			 
			
			 
			
			 
			
			 
			
			 
			
			
ارسال نظر