دانشگاه تهران میزبان رویدادی درباره برند ملی ایران+ عکس
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این نشست روز شنبه 22 آذر 1404 از ساعت 13 تا 15 در محل مرکز مطالعات عالی روابط بینالمللی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و جمعی از استادان برجسته و صاحبنظران حوزۀ روابط بینالملل و حکمرانی به طرح دیدگاهها و تحلیلهای خود میپردازند.
در این نشست، دکتر محمدرضا مجیدی (عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران)، دکتر غلامرضا کریمی (عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی) و دکتر مصطفی زمانیان (عضو هیئت علمی دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران) به ارائه دیدگاهها و تحلیلهای علمی خواهند پرداخت.
همچنین دکتر راضیه مهدیه نجفآبادی (عضو هیئت مدیره اندیشکده مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران) دبیری علمی این نشست را برعهده دارد.

رویداد «هفته پژوهشی برند ملی ایران» با مشارکت و حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و بنیاد ایرانشناسی و با هدف تقویت دیپلماسی علمی و فرهنگی، با رویکردی نوین در دفاع از روایت ملی ایران در عرصه بینالمللی برگزار میشود.
این رویداد در دانشگاههای برتر کشور و متناسب با زیستبوم تخصصی هر دانشگاه، به بررسی موضوعات راهبردی مرتبط با ارتقای برند ملی ایران میپردازد. حضور در این نشست برای پژوهشگران، دانشجویان و علاقهمندان آزاد است و شرکتکنندگان گواهی معتبر حضور دریافت خواهند کرد.
علاقهمندان برای ثبتنام و هماهنگی حضور میتوانند از طریق نشانیhttps://B2n.ir/IRnationbrand1 زیر اقدام کنند.
ارسال نظر